.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران:
۱۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از دو تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر با انهدام ۱۲۰ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه نشست قرارگاه نوروزی پلیس اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر که از اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال ۱۳۹۵ بوده است، طرح ها و اقدامات مناسیی در این حوزه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس های تخصصی طی سال ۹۵ با شناسایی و دستگیری متهمان به قاچاق موادمخدر، خرده فروشان و معتادان متجاهر، بیش از دو تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام ۱۲۰ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در طول سال ۹۵ از افزایش ۱۱ درصدی کشفیات موادمخدر طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: یکی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای مقابله با موادمخدر ، انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتمماعی پلیس در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ، گفت: تهیه وتولید برنامه های مستند اجتماعی، تهیه و تولید برشور ،تراکت ، بنر های هشداری و آموزشی و برگزاری جلسات آموزش همگانی در سطح مدارس و مراکز آموزشی از جمله این اقدامات است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اغلب جرایم ریشه در اعتیاد دارد، به نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر اشاره کرد و افزود: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر فرزندان می تواند ایفا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.547 seconds.